Buizen

Altijd zeker van kwaliteit

Bij Rehydro combineren we specialistische kennis met erkende standaarden om maximale betrouwbaarheid en veiligheid te garanderen. We werken volgens strenge kwaliteitsnormen en blijven continu verbeteren. Dit maakt ons een betrouwbare partner voor uw duurzame water, warmte en koude, advies en beheer.

Kwaliteit voorop

Kwaliteit staat bij Rehydro voorop. We werken volgens geavanceerde technieken en gecertificeerde processen om te voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Onze specialisten houden toezicht op de veiligheid van uw installatie en bieden oplossingen die aansluiten bij uw behoeften. Door ons brede dienstenaanbod kunnen we efficiënt en volledig ondersteunen, van advies tot onderhoud. Daarnaast investeren we voortdurend in duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Kwaliteitsoverleg

We werken veilig of we werken niet

Onze medewerkers werken vaak in omgevingen waar veiligheid cruciaal is, zoals bedrijventerreinen en technische installatieruimtes. Daarom zijn wij VCA-gecertificeerd en beschikken al onze medewerkers over een VCA-certificaat. Met regelmatige training en passende veiligheidsmiddelen zijn zij goed voorbereid om risico’s tijdig te signaleren en adequaat te handelen in potentieel gevaarlijke situaties.

 

Certificeringen

Onze certificeringen

Rehydro beschikt over meerdere certificeringen. Dit verschilt per B.V. Certificeringen helpen ons te voldoen aan de eisen die voortkomen uit de geldende wet- en regelgeving. We beschikken over de volgende certificeringen:

Water

Rehydro duurzaam water:
Water

Rehydro warmte en koude:
  • ISO 9001
  • VCA*
  • Groen certificaat
  • BRL SIKN 11000
  • BRL 6000-21/00
  • MVO Prestatieladder
Water

Hydroscope:

Heeft u feedback of een klacht?

Uw feedback is voor ons belangrijk. Hiermee blijven we kritisch op onze processen en kunnen we aanpassingen doorvoeren die beter aansluiten op uw behoeften. Wilt u uw feedback met ons delen? Of heeft u een klacht? Laat het ons weten. We kijken ernaar en laten u weten wat we met uw feedback of klacht doen.

Na verzending van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Onze kwaliteitsmanager wijst vervolgens een objectieve interne beoordelaar aan. Wij beoordelen uw klacht zo spoedig mogelijk. We analyseren de oorzaak en de omvang van de klacht. Binnen twee weken mag u een oordeel en oplossing verwachten. Mocht de klacht door complexiteit niet binnen twee weken op te lossen zijn, dan ontvangt u een planningsvoorstel.

Bent u het niet eens met onze klachtenafhandeling kunt u verdere stappen ondernemen. Afhankelijk van de dienst kunt u een melding maken bij de certificeringsinstelling. Op de dienstverlening van Rehydro B.V., Rehydro duurzaam water B.V., Rehydro warmte en koude B.V. of Hydroscope B.V. is Nederlands recht van toepassing. Geschillen kunnen worden voorgelegd bij de rechtbank in Breda.

Uw feedback of klacht

Aan de slag met uw waterzaken?
Wij staan voor u klaar!

Logo Rehydro donkerblauw

Rehydro B.V.

De nieuwe kijk op waterzaken